inte omtyckt!?!

drömde inatt igen!
denna gången ropade min mamma på mig när jag låg i sängen men jag orkade inte svara...o hon ropade igen men jag förblev tyst...hörde hur hon kom upp o in på mitt rum där hon frågade om jag inte hört henne,
spelade trött o nyvaken o låtsades som jag inte förstod vad hon menade..
hennes svar blev -"men hörde du inte när jag ropade? o ful är du också där du ligger!"


asså vad är detta...först balklänningsdrömmen där jag blir förnedrad
senare i samma dröm vill inte min morfar veta av mig o nu säger min mamma att jag är ful!!


vad beror dem här drömmarna på?
-känner jag mig oönskad?
-dåligt självförtroende?
-skuldkänslor?


jag vet inte...men jag skulle uppskatta lite trevligare drömmar snart!    

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback