pizza, prov och sommar

idag är pizza-dagen...lätt!!!
pappa föreslog att vi skulle köpa pizza vilket vi gjorde...
annika ringde innan o ville äta pizza med mig (var dock mätt)
nyss gick det förbi en herre med en pizza i handen!
simon och thomas förgyllde sina lunchraster med pizza och emma ville ha!!

kanske känner man idag att det är en sådan hemsk dag! inget är roligt!
började dagen med nationellt svenskaprov (som jag för övrigt har imorgon också) som gick skit! när det var 20 minuter kvar var jag inte ens färdig med kladden!!! gaaaaaad...sen vid maten var johanna pain och jag orkar inte mer....usch vilken dag!! längtar dock till Jackass ikväll...mitt enda ljus i mörkret!

o vad jag längtar till sommaren sen...börjar lite lätt med en tunisien-resa för att sedan komma hem och ta studenten!!!! iiiiiiiiiiiih
därefter följer:
den årliga lisebergsresan med elle
robbie williams på ullevi 2 juli
slappt jobb i apladalen
emmaboda
sol och typ en massa bad

efter den vackra sommaren hoppas jag på en lägenhet och ett jobb i göteborg för jag vill bort o göra något nytt!!!! bort från denna tråkiga småstadstristess!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback