då var det slut...

örjan

nu är veckan slut...och så tre underbara år!
efter att ha umgåtts, med 25 personer nästan varje dag i tre år o sedan helt plötsligt kanske aldrig träffa dem igen känns som en klump i min hals!
man har älskat och man har hatat men vissa människor kommer alltid finnas i mina tankar! ni är ack för vackra för att glömmas!

Sprang ut i torsdags till ljudet av mina följeslagares glada rop och sång! en dag då jag verkligen kom underfund med hur mycket jag har ändrats på dem här tre åren, (särskilt när krister kom med brevet jag skrev som gröngöling i ettan) även hur mycket jag älskar vissa människor! jag känner en sådan ömhet för mina likar i klassen att det gör ont!

Igår, lördag, gick vi på bal! ack min dag vad roligt det var! att få klä upp sig och ännu bättre att få se mina vänner i deras esse. en kväll värd att minnas och tro mig, det kommer jag verkligen!

nu sätter jag mina förhoppningar till folket med vännerböckerna att ni tar tag i mina önskningar och fixar en klassträff så att jag får träffa er igen och känna hur mycket jag håller av er! ni är värda att hedras!
tack för dem här 3 underbara åren! ni är underbarast!
EsMk3 för evigt! ♥


Kommentarer
Postat av: Elena

Men... det är väl inte slut?
Jag trodde att det var en jävla dröm.
De här tre åren ska vi aldrig glömma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback