VÅ:s änglar

bowling med jobbet! åh vad jag tycker om dem människorna!!!
sitter här i fyllans helighet och vet egentligen inte vad jag ska skriva! träffade älskade på harrys! det var underbat att prata med henne ikväll!
jonathan....lilla tomtenisse...skriv du på marken!
oj vad många nya "vänner" man får om man är lite öppen...jo jag tackar jag...och stadens högt aktade präst var ute och förlustade sig!!
hade jag bara orkat och möjligtvis varit lite mer journalistisk av mig hade detta kunnat bli lite skvallerpress, men den ådran saknar jag dessvärre.

nu ska jag sluta och försöka sova (vilket iof inte verkar helt omöjligt med tanke på att jag när som helst kan uppleva ett antal tangenter i pannan så trött som jag är)

kärlek och respekt

Kommentarer
Postat av: elle

på tal om 'kärlek och respekt'. såg "shan 'the man' atci" igår..såååå bra. det är ju inte klokt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback