ZZZzzzz

•tröttheten har åter kommit in i mitt liv!
både idag och igår har jag slumrat till på jobbet flera gånger!
morgan har varit framme och sparkat på mig ett otal gånger och pikarna från mina pigga kamrater har inget slut!
o när jag kommer hem däckar jag i soffan och försöker förgäves hålla mig vaken...men icke!
detta leder ju självklart till att jag inte kan sova på natten och sen är proceduren igång igen!
 när jag blir "stor" ska jag ha ett jobb där jag får sova tills jag vaknar!

•mina tankar går till Kristian. idag på morgonen hörde jag om bussolyckan vid uppsala och kroppen frös till is! tack och lov verkar det som att du inte var med!

ska snart ta en kopp te och ge mig hän till extreme homemakeover (tårarna rinner) och simpsons (där snackar vi good shit)

kärlek och respekt
(kyssen nam my love)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback