avslutar med "Faller du så faller jag"

lystrar till en massa smäktande ballader.
tänker på mitt problem som egentligen inte är ett problem, satsa eller vandra i ovisshet!

läser just nu en bok av den alltid lika underbara Barbara Wood. denna gången är det "Det gåtfulla skrinet" som har fångat mitt intresse. den kvinnan vet verkligen hur man skriver.

köpte nytt schampo idag och kan inte sluta lukta på mitt hår. äntligen luktar jag inte färglöst och tråkigt längre.

en massa festsugna människor går förbi ute på gatan. önskar nog jag vad med dem. fast kanske inte..

jag är trött på att allt står stilla, känns det inte lite som att inget händer och man bara går runt i samma rutt hela tiden. jag vill ha lite spänning i vardagen! om några månader åker jag till afrika. blir det inte spännande då så blir det väl aldrig! längtar till den två månader långa vistelsen på en buss tillsammans med en massa människor från olika bakgrunder.
samtidigt händer det säkert en massa saker här hemma som jag hade viljat uppleva. men allt är väl en prioriteringsfråga antar jag..

imorgon eller rättare sagt idag fyller Klas 22 år. så bock och nig och grattis!!

kärlek och respekt

Kommentarer
Postat av: Elle

Förlåt ännu en gång för att jag somnade älskling : ( Skulle bara vila ögonen en liiiiten stund.
& grattis Klas *dunk i ryggen*.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback