dåså

en av mina favoritscener i disneys värld: tvätten (skruva upp ljudet)

Det finns i stort sett två bloggar som jag läser och där jag går in dagligen och kollar vad som är nytt. men nu helt lötsligt har båda dessa bloggare bestämt sig för att låta tangentbordet vila. varför? här sitter jag utan något bättre för mig och bara väntar på att få underhållas av era spännande anekdoter igen. skriv så jag har något att göra!

Min bror har varit hemma nu i stort sett hela sommaren. jag tycker det är jobbigt för att vara ärlig. han var mycket roligare förut. eller så är det vi som har växt åt alltför olika håll. nu för tiden tycker jag mest bara att han är bortskämd, klagar på allt och blir mer och mer åt hållet att han fattar inte att vissa saker säger man inte till folk. och sedan behandlar han mig som om jag är en mindre begåvad person. och jag hatar det. allt mer ofta får jag höra "du är efterbliven", "du är så konstig", "du vet ingenting" och dylikt. det är inte roligt för någon person att få höra hela tiden. Han har även en förmåga att tro han kan göra vad han vill, bestämma vad han vill och ha tillgång till allt utan att fråga dem andra som bor under samma tak. jag är trött på det! TRÖTT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback