uppdatering.

då ska vi se. jag har inte skrivit här på ett tag. förmodligen för att jag inte orkat trycka fram sidan och gå vidare.

i torsdags slutatde jag mitt jobb för att nu i sommar jobba endast i apladalen. Det var roligt att höra att folket varit nöjda med mig. kommer sakna totte! han var "det finaste någon kan få".
efter att jag sagt adjö till kwan åkte jag till aktiv och fick veta att jag förmodligen hamnar på VÅ efter sommaren. lyckan visste inga gränser!:D

i fredags var jag o elle på harrys där jag träffade alla hörlearbetare och dansade med dem natten lång. roligt att se en del chefer hoppa upp på podiet och skaka sina "maraccas".
finns det något roligare med att gå ut och kolla på allas dansstilar!?!

i lördags var vi på släktträff. en sån där stor med sysslingar och så. det var rätt trevligt. satt med min kusin johan och tycker bara mer om honom för varje gång. en bra kusin!
lovis var söt som en hallonpralin i sin "gangsterhood".

igår jobbade jag och på kvällen spenderade jag och elle våran tid på mc'donalds.

imorgon åker jag och älskade till göteborg för några dagars vistelse där även midsommar kommer spenderas. om allt går som vi vill börjar vi midsommarafton på liseberg innan vi går ut!!

snart kommer Klas hem!

kärlek och respekt!


Kommentarer
Postat av: Elle

Var kalas i fredags :D Och imorgon blir Värnamo liiite tråkigare och Göteborg liiiite roligare. Yay!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback