dagen!

Sista dagen idag på VÅ!
det kändes lite vemodigt må jag säga. det känns också väldigt konstigt att saker och ting fortsätter som vanligt där nästa vecka, även om jag inte är där.
fick ett fint meddelande av Bosse på maskinlappen...tack!
snodde med mig en kopp hem också...om nu cheferna skulle läsa detta så ignorera eller se det som en bonus så vore det snällt!
sista rasten satt vi ute i solen och åt paj som jag hade med mig, den uppskattades vilket gjorde mig varm i kroppen!
sen på hemvägen fick jag äntligen min resekompanjon att sjunga med till "live forever" med magnus carlsson och jag blev som ett lyckligt får! dagen som hade kännts lite halvsorgsen blev genast mycket bättre!
kom hem, var hemma 1½ timme och gick sedan till hotellet där jag nu har varit i 9 timmar och jobbat som servitris. alltså har jag jobbat ca 18 timmar idag!
nu känner jag verkligen att det ska bli skönt att sova.

det låter som lite lösryckta meningar men som ändå har ett samband...är väl trött antar jag!

kärlek och respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback