min vackra dag!

vaknade till solens strålar!
gick ut och trivdes
åkte till sopstationer och sorterade
skänkte kläder
gav pengar till musikanter
köpte godis
betalade in min resa
köpte böcker
gjorde en marockansk gryta

och hamnade till sist här... där jag nu sitter och lyssnar på denna man: http://www.youtube.com/watch?v=iEMXaTktUfA

i början av detta inlägg ser det ut som om jag försöker kvala in till "miss helgon" men nä, det var inte min tanke....det bara blev så!

i mina drömmar lever jag, dem är så underbara och fyllda av fina händelser att jag blir alldeles lycklig i hela kroppen!
tyvärr kommer även saknaden som en liten smygande "bonus".
längtar till en ny sommar med hundbad, nattpromenader och astronomi!

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback