solterapi?

Jag trivs i vårvädret!

om några dagar betala jag in till rosa bussarna så att jag den 16:e november ger mig ut på en 2 månaders resa genom sydliga afrika!
det ska bli underbart, jag har alltid viljat åka till afrika och nu ska min dröm gå i uppfyllelse!

nu under dem här underbara soliga dagarna som varit har längtan till sommarn bara växt sig starkare. jag önskar verkligen jag kunde säga att jag tycker om alla årstider men det går inte. är vintern för lång och ingen sol så blir jag smått deprimerad...o jag menar inte som i "nedstämd". jag har upptäkt att under dem senaste åren, i slutet av vintern, så är jag helt förändrad...jag blir jättelätt sur på allt o alla, har ingen ork att vara trevlig mot Någon, inte ens om jag vill.
Sen är det tårarna som rinner ner för mina kinder allt oftare. jag gråter för ingenting, det behöver inte ha hänt någonting, jag kan gå från glad till gråtande på några sekunder!
det är jobbigt....men så fort solen kommer fram och det blir lite varmare försvinner det som på ett kick.
Jag lever på sommaren!

gjorde en chokladkaka med kokos i idag. den var smarrig!!

kärlek och respekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback