Äntligen!!!

efter år av väntan och längtan har jag nu äntligen fått se Magnus Carlsson live!
denna bedårande människa som sjunger så vackert, jag var i himlen!
när han sedan drog igång Kom hem var kvällen fullbordad. synd bara att Elle inte var närvarande. ingen annan förstår detta som hon. Elle, du är värd att få se honom! vår Gus!

sitter nu och väntar på att sara ska komma in på msn så att jag kan få mina bilder! sjäv har jag en liten och nätt kamera med dålig zoom men Saras. ojojoj, där snackar vi kamera! så hon blev tvingad till lite fotografering.
heller inte fy skam till måns. han var över förväntan må jag säga.

men...återigen Magnus!

se mig, kom hem and I'm gonna live forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback