Bad boys (bad boys) *bad boys*...<3

Lyssnar på Britney och njuter!
Tänker tillbaka på tv-spels-yran då jag och Elle på allvar trodde att om vi sjöng britneylåtar med vibrato och hela paketet så skulle vi klara banorna.

nittiotalsmusik är så sjukt underskattat! ♥
Britney
Backstreet boys
Hanson
Another level
Westlife
Boys 2 men
Spice Girls
detta är bara några namn i den oändliga raden av bra artister. deras låtar kan få vem som helst att vilja svänga på "dem lurviga". eller!?!

nytt samtalsämne:
Jag har idag slagit på stort och klippt mig! blev orolig ett tag när min frisör, Helene, ville klippa en frisyr efter sekreteraren i "Ugly betty". Har då inte sett denna serien så mycket och fick förklarat för mig att det skulle vara kort och busigt uppe på huvudet och sedan bara rakt hår nedanför med en rätt markerad kant!
tänkte genast på någon form av hockeyfrilla och blev livrädd. men av någon anledning litade jag på hennes ord och satt snällt och lät håret falla! JAG ÄR HUR NÖJD SOM HELST!!!
har aldrig förr varit nöjd när jag gått från frisören men nu, jag kan inte med ord beskriva!
för att lugna nerver: jag har inte en nerdrogad version av hockeyfrilla!

imorgon ska ta en fika med mor och Karin! dem stunderna tycker jag om.
sedan vankas det som sagt inflyttningsfest med en massa nya människor! jag är full av förväntan!
kärlek och respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback