Har jag missat nåt!?!

Ibland när jag är för mig själv, eller snarare oftast när jag är för mig själv så sitter jag och pratar och gestikulerar och skrattar. Precis som om jag har en massa människor runt omkring mig. Jag gör asså detta jämt!!
Jag måste liksom förklara för osynliga vad jag menar (eller tänka i förklaringsbanor).
Och jag blir så sjukt innesluten på något sätt. Jag tänker och märker inte att saker händer runt omkring mig!
Kan gå på stan till exempel och har ett pågående samtal i mitt huvud och sen helt plötsligt brista ut i något läte ex: "NÄMEN!!".
Dem andra oskyldiga små människorna runt omkring rycker till och tittar förskräckt! Detta händer mig jämt, eller att jag börjar skratta! Alltså ett hjärtligt ordentligt skratt.
Jag vet inte men folk kanske kan uppfatta det som lite udda, tur då att jag har några som vet att än så länge så står det mesta rätt till uppe i Emelie Westbergs huvud!
Men kul har jag iaf!

nu till dagens stora frågor:
Har jag missat något???
Är min smak totalt annorlunda än alla andras?


Jag är i chock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback