hej då...på återseende!

Återigen har jag sagt hejdå till mina älskade medarbetare på VÅ!
Hur kommer det sig att man känner sig rätt färdig med ett ställe (men vet att man kommer sakna människorna) och sedan den sista veckan är det så sjukt kul så man vill aldrig lämna jobbet?

Kriget!
det som började som ett oskyldigt litet småskoj med att sänka varandras pallar har urartat till fullt vattenkrig med alla möjliga tänkbara vätskor, kladd på varandras utrustning och rädsla för vad nästa drag ska bli. igår gick jag in i omklädningsrummet efter jobbet med dyngsura kläder och hängde på tork..där var bland annat kaffe, läsk, vatten..en jädra massa vatten!!
idag har man gått på spänn hela dagen och kollat sig över axeln fick till några små stötar men mest blir jag nog utsatt (sorgligt men sant)

En dag mina kära vänner är jag tillbaka o då du, Andreas som nu även fått med sig praktikant-peter och min kompanjon miran..då är det inte roligt att vara gjutare på Paddans skift!

appropå Paddan!  Han ringde till jobbet för att önska mig lycka till i göteborg och säga att jag ska ha det så bra!(han har varit sjuk hela veckan)
det värmde mitt hjärta!:)

Tack för stödet i jakten böna!

Gunnel och Maggan låt dem inte ha det för lätt..ok!?!

Kommer sakna er (igen)! ni är baske mig underbara!

Kommentarer
Postat av: ankan

men gud!!!! det har ju pågått i år?!! jag förstår ingenting!

2008-03-08 @ 12:25:07
Postat av: emme

va?

Postat av: annika

hej kompis

du borde uppdatera det här lite oftare, bara enkla grejjer så jag vet vad du gör och så! pussss

2008-10-23 @ 14:30:52
Postat av: annika

hej kompis

du borde uppdatera det här lite oftare, bara enkla grejjer så jag vet vad du gör och så! pussss

2008-10-23 @ 14:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback