Beautiful Day

drömde inatt att vi la undan tre olika balklänningar av anledningen ifall jag skulle ändra kroppsform under dem här månaderna som är kvar! även att vi var på någon slags skola o det var vatten med o vi sprang på någon gräsmatta i mörkret!
träffade också min morfar (i yngre form) men han låtsades inte om mig!!

alltså min natt var händelserik men blir min dag det?

ska idag äta middag med min familj för att fira min mormor som fyller 80 *puh*
sen...vad händer sen?
kanske ska göra något vettigt o öva på mitt piano lr skriva den där filmrecensionen som hängt över mig i ca 3 veckors tid! lr varför inte göra arbetsmiljö-arbetet lr projektet som vi inte ens kommit halvvägs på!!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...jag får panik på allt jag måste göra!
*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback