huh?

lyssnar till counting crows och undrar om jag är ensam om min längtan!
klockan är 00.43 och jag är precis hemkommen från en filmkväll hos Julia!
även jenni var med! vi åt min medhavda kladdkaka och lekte med eskil på msn! hoppas jag inte skrämde dig!

tomheten i mig växer sig bara större och större! ändå får jag bara mer och mer att göra, men inget tycks hjälpa! längtan efter något  är för stark! men jag vill fortfarande veta efter vad? jag skriker inombords åt att inte kunna göra något åt min trånad! för det är verkligen en trånad! känns som jag mist en mycket viktig person i mitt liv och som jag aldrig kommer träffa igen! men vem är i så fall denna personen? eller saken, eller vad det nu kan tänkas vara! SNÄLLA visa mig vad jag saknar så jag kan återbörda det och bli hel!

ska allt bara gå ut på att man lyckas i livet?
och vem är det egentligen som säger att man lyckats! jag vill inte stadga mig och skaffa barn och man, villa och hund! jag vill resa, känna friheten! Ny mark under fötterna!

jag fattar inte varför det ska vara så komplicerat! är det något man inte trivs med så gör det inte! "man lever bara en gång " heter det! o det stämmer säkert! vad vet jag, vi kanske har tusen chanser på oss...men i så fall! VI LEVER BARA DETTA LIV EN GÅNG! o jag vill inte slösa bort det på, i mitt tycke, onödigheter! 

klockan är nu 00.57 och jag tänker avsluta detta! men det finns fortfarande så mycket inom mig som vill ut!  jag har dock varken ork eller ordförråd för mina tankar!
ska bege mig in i mina drömmar och se om dem kanske döljer vad det är jag så innerligt vill åt!!

so long! peace out!


Kommentarer
Postat av: Elena

Men Hemelie! Du nästan make me cry.
Jag vill också ha ny mark under fötterna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback