där tog det slut...

efter ett år i vånda och svett har jag nu lämnat in projektet...sån frihets känsla det var!
ta den lilla pappersbunten o lägga den i handen på min projektledare, känslan svår att beskriva.
bestämde även balfrisyr igår och ska idag hämta min klänning!

glad nyhet
om 1 vecka & 4 dagar åker 10 tappra och snygga människor ner till tunisien för en veckas fescht! då är det kalas ska jag säga...

tråkig nyhet
på torsdag släpar vår danska naturkunskapslärare med oss till hallandsväderö för att kolla på havet!
på havet!!!!???!!!
 varför? jag har sett havet x antal gånger o jag har inte tid med en utflykt till ett kallt hav, som sedan kostar pengar också. nej tackar som frågar jag slipper gärna...men nähä då måste man isf kompensera det med några lektioner vilket jag inte kan eftersom jag åker till "den glada nyheten"...

jiss...karsten det är ingen som är intresserad av tchorrven!!


Kommentarer
Postat av: Helly

Emelie! Du vet att vi åker på onsdag va?
Jag börjar få resfeber och god lust att stanna hemmma om jag ska vara ärlig, men LÄTT att det blir ändring onsdag morgon. Tjoho!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback