jag och mitt vin!

jaha, da sitter man i bourdauxe i frankrike och tänker pa dem tva veckor som precis passerat!

jag har verkligen fatt vara med om en spännande och otrolig upplevelse!
man kanske tror att det bara är att slänga ner nagra klasar vindruvor i en "panier" och sedan tömma vidare i "scary mother fucker"s eller "djävulsögat"s ryggsäck. första far man kram av som tack andra en ond blick som kan fa den mest tuffa bullterrier att stoppa svansen mellan benen!
men som sagt, ack nej vad det ligger mer bakom, klasdar ska väljas ut beroende pa hur pass möglig; hard, spindelbo osv.

men jag har heller inte bara spenderat tid pa vingarden! även en surflektion stuvades in tillsammans med toga-party, tva biobesök och en massa chill med fina människor!
fick förfragan om en boulematch med stadens herrar i hourtin men avböjde! (dem star där varje dag och har nog koll pa grejorna vid det här laget)

ska avsluta nu men som sagt det är en underbar tid jag spenderar här och nu och jag vill inte aka hem!!!

oh and by the way...om det inte framgick av inlägget sa är jag pa en vingard i fr'anklrike och plockar vin för att stödja frankrikes vinexport:p!

so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback