jo...

idag luktar jag "my little pony" har jag upptäckt! gott och minnen från barndomens fröjdefulla nöjen gör sig påminda!

har varit i mullsjö med tommy på jobbet och sorterat bitar! samma arbete typ men ny miljö så det var "spännande"!
vi såg en enorm LSD lastbil och tyvärr en massa roadkills.

har hittat ett födelsemärke eller liknande som innan varit hudfärgat och nu börjat få svart i sig. jag är så rädd för att det kan vara något farligt!
tack och lov verkar det som min andra böld jag hittat är en helt vanlig finne men på ett extremt udda ställe.

hade trevligt i helgen med älskade och hittade fina byxor och tröja. lyckat!!

jag saknar människor och längtar till återseende.


kärlek och respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback