ett mästerverk!

efter att nästan slitit mitt hår över saknaden av en simpsonsintresserad biopartner parades jag idag ihop med veronica och vi traskade glada i sinnet in i metropols lokaler. där möttes vi av samma kvinna som alltid men däremot en helt ny herre vid biljettrivningen. vi slog oss ner och jag började käka mina rispuffar (visste ni att om man tappar dem på golvet hörs inte ett smack). när påsen börjar sina ger jag den till vewe och sitter och tittar på folk samtidigt som min partner berättar om sin vilda helg. (jag har aldrig vilda helger)
snart fylls salen upp och ridån dras åt sidan. It's time!!
filmen var helt underbar! jag njöt varenda minut. inte det bästa men ack så fint. detaljerna var oslagbara. dem hade med en massa små detaljer från avsnitt som gått för flera år sedan. *suck* (<--lycka)

jag är nöjd!

nu är det
endast fyra dagar kvar av hårt arbete i apladalen
endast en natt kvar tills jag träffar emma
endast en och en halv vecka kvar till jag och annik åker till danmark
endast tre månader och 16 dagar kvar till afrika

oh and for everyone who cares. jag är nu tv-lös och trivs underbart!

kärlek till alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback