Kunde inte sagt det bättre själv!

just say no

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, förbannelse över dessa hemska skor!!! Jag tål dom inte!
Hur är det med dig då? Hittat på något kul i sommar eller bara jobbat? Och nyfiken som jag är måste jag ju fråga vad du ska hitta på i Afrika?!
Kramar!

Postat av: Johanna

Oh, det låter jättekul ju! Rosa bussarna vet jag dock inte vad det är? Gör man något speciellt eller är det bara "semester" typ? När är det du åker?
Jag flyttar upp till Karlstad om drygt en vecka och börjar plugga på nordiska rockmusiklinjen. Jag är aspeppad på att bara få spela i ett år! Och att få spela sån musik som jag gillar är såå nice!
Vad gör du nu tills du åker då?
Btw. Har du sett att du har blivit utmanad på min sida?! Hoho!
Kramar!

2007-08-09 @ 15:57:46
URL: http://jagged.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback