lite crap från småland

(...jag är lite dålig på det här med uppdatering jag vet)

med lite vånda för vad jag skulle ta mig för att förstöra på jobbet idag satte jag mig med en trött men glad min i bilen och lyssnade till min medhavda backstreet boys-skiva! (sjukt underskattade)
såg på vägen två polisbilar som gömde sig inne i skogen...hähähä antingen värsta polisspaningen eller häftigt sex i morgontimman!
hur som haver, väl framme verkar det bli en bra dag. fick enkla maskiner och allt verkade frid och fröjd.
Men jag anade ugglor i mossen och mycket riktigt snart har emelie kört sönder en pinne som håller vattenslangen. så Jeppe ser till att den blir lagad och går sin väg...det första emelie gör är att köra sönder den igen (och detta är ingen enkel uppgift mina damer och herrar!) iaf får med skam i blicken hämta ovannämnda igen och han byter för att sekunden senare köra sönder den IGEN!!! nu har jag kommit till något slags hysteriskt gapskratt och vet inte vad jag ska göra...så han byter och sen kommer han på att kolvringen är sönder så då byter han den med...Äntligen är allt fixat tänker en alltför hoppningsfull emelie...men icke!!!!
nej, nej, nej med min vanliga otur/klumpighet/ouppmärksamhet (kalla det vad man behagar) så kör jag sönder pinnen en gång till!!!! EN GÅNG TILL!!!!!! jag har alltså förstört VÅ:s egendom 3 gånger på en halvtimme typ...aja...jag tar rast och kommer tillbaka för att se att nästa maskin är konstig...men det fixar uffe lätt.
lugnar ner mig med "samson" och tar lite vatten....än en gång är jag alltför lättlurad. nu går det helt plötsligt en säkring i maskinen och jag tror jag ska falla död ner när som...fixar det och det händer en kvart senare igen....
Nu skiter jag i dettta!!! ska inte tråka ut min hjärna med fortsatt ältande (vilket för övrigt är min favoritsyssla)

kom hem och hämtade annika, likt hundar följde vi efter en polisbil sen en ambulans (bönner) och smaskade sen i oss värsta chokladtårtan från lidl ihop med Tojmas!!!
eftersom min mamma skulle dricka en massa vin så var jag tvungen att hämta bilen hos hennes vännina och jag och annik körde runt och gömde oss för varandra i bilarna!

okej jag har kanske inte haft värsta innehållsrika dagen men det är småsakerna som räknas....oh fuck... extreme home makeover har börjat...jag som skulle sitta o bli sentimental! den människa som gråter mer till extreme...,djursjukhuset,djurpolisen, barnsjukhuset  och andra såna program måste vara ett nervvrak!
jag är inte okänslig som vissa göteborg-nybyggare påstår....jag blev bara missnöjd den gången!

imorgon kommer älskling hem!!!

peace out

Kommentarer
Postat av: elle

nämen?! vad är det med dig? :P
hur som helst, så återförenas vi imorgon. kyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback