Emelie faller in i gamla vanor..

precis som förr i tiden då jag var en skolburen yngling har jag åter igen gjort misstaget att inte ligga kvar och lyssna på att klockan ska ringa utan traskat upp trött och jäklig för att göra mig iordning, ska till göteborg idag nämligen, men när jag väl står redo vid dörren och väckt min stackars mor för att få skjuts kommer hon med sömn i ögon och förklarar att klockan blott är 06.00, så nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå. Regina den vänliga själen gör mig sällskap med sin ljuva stämma.

"sommarnöjet" i hemmets veckotidning var inte ett sånt stort nöje som jag hoppats på, men det duger för nu.

jag är så trött att jag har ont i huvudet!
Bäst för "gungan" att den får det att pirra i magen annars kommer jag säga ett svärord!

kärlek och respekt

Kommentarer
Postat av: Elle

Regina? *ryser*
Dags för "Höst i NY" *snyft*

Postat av: emme

ryser du åt Regina??? sluta rys isf.
skulle ju sett höst i NY men istället sitter jag på stadens alkoholhus och förtär det ena vinglaset efter det andra!!...suck...att det aldrig blir som man tänkt sig:p

2007-07-11 @ 11:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback