paus i Beck

lyssnar till diverse svenska gamla godingar.

ska försöka skriva samtidigt som jag sjunger vilken kan vara lite svårt, men jag verkar ha blivit en hejare på det nu!:D
tog en runda i apladalen innan. det är så vackert där. hade med mig lite knäckebröd till fåren. getterna fick innan idag så nu var det fårens tur. dem är mer vänliga mot varandra, stångas inte och håller på.
satte mig sedan i gräset och lyssnade till alla ljud naturen ger oss. det var härligt och jag hade kunnat sitta där hela kvällen om det inte kommit femtontusen mygg och fått för sig att det var öppen buffé!
såg några mystiska hål under en bänk. möjligtvis orm eller mus!

nu börjar Beck igen!

kärlek och respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback