*pscchhh, pschhhh*

idag har vi varit på high chaparall, jag, annika och kristian. Det var spännande!
jag har inte varit där på några år och kommer inte riktigt ihåg allt så det var som att upptäcka på nytt. tänkte på morgonen att jag kanske skulle ha linne på mig men stoppade i sista sekund för att det "nog skulle bli kallt", så nu sitter jag här med bonnaränder över armar och byst.
på high chaparall tittade vi på western showen och min "blödiga kärring" kommer fram. i slutet är det alltid stunthoppet (showns höjdpunkt) och när en dam med mikrofon stått och pratat en stund ska en kille hoppa och när han väl hoppat och man ser oron i hennes ögon över om det gick bra för honom och hon sedan säger hans namn i hopp om svar och han ställer sig upp börjar mina ögon fyllas med tårar över att hon visar sådan omtanke. hade jag bara "släppt alla spänningar" hade jag suttit och bölat som tok.
min närhet till olika känslor är nästan skrämmande..

igår kom vi på värsta roliga leken i parken. eller det är en lek som redan finns fast i ny tappning!
kul egentligen att jag och annik flyttade oss för att få bästa träffpunkt!:p


kärlek och respekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback