vi är såna töntar som gillar att bränna asfalt!

lyssnar på backstreet boys -all I have to give och börjar sakta glida in i "depp men samtidigt så underbart"-fasen.

idag efter att slöat och inte gjort ett vettigt dugg fram till två ringde jag annika och vi åkte och badade vid osudden. det var kallt som satan och blåste halv storm. men om man höll sig för brösten och var under vatten med kroppen gick det fin fint. efter att vi torkat rattade vi vidare till apladals stugan och fikade med systrarna linn, sandra och sandras pojkvän philip. alltid lika trevligt i deras sällskap.
för en stund sedan kom jag hem från lägenheten där jag och annik först såg "fear factor" och sedan en del på "rasken". tomas kollade på något kärleksdrama tror jag.

vår micro är sönder så jag fick värma maten i ugnen vilket tar längre tid.

ska nog tvaga min lekamen snart och sedan se om jag ska ta mig till lägenheten en gång till.

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback