nu är det dags!

ja, jag vet! jag är kass på att uppdatera här men den enda anledningen egentligen är väl att inget som är värt att berätta om har hänt!

igår var jag och Elle iaf på harrys! asså det är inte som förr..en massa 89:or och man känner sig jättegammal tro det eller ej och var i hela fridens namn hittar dem sina dj:s...t-t-t.. shape up!!!
men jag träffade lite peolpe som jag tycker om!
min Nanne grönwall-besatta vän som bjöd på P2! Tack!:D
en vews som var mer än nog rund om fötterna:p
den alltid lika dansanta gossen disco-daniel!
and many more!

vi har en mus i vårt hus och jag hoppas den överlever och tar sig ut till en varm håla utomhus istället så den inte råkar ut för pappas fällor!

sista veckan nu på gjuteriet!:) sen får ni klara er utan mig..jiss hur ska det gå!?! jag som ser till att stället rullar för guds skull, utan mig hade ställarna varit sysslolösa!:p

en vecka och 6 dar tills jag sitter på planet till afrikos!!

kärlek och respekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback