..every long lost dream..

Har min fulperiod nu! (vilket i stort sett betyder att jag inte är till min fördel i någon situation.)


Igår åkte tre fjärdedelar av familjen upp till den stora staden Göteborg. jag släpptes av på stan där jag träffade min bättre hälft! hittade såå sjukt fina glas men köpte aldrig och tror jag kommer ångra detta (elle tyckte dem var horribla). efter att letat i vad som kändes som timmar, möjligtvis dagar hittade Elle till slut ett par strumpbyxor som föll henne i smaken.
pappa kom ner och vi gick och käkade på källarkrogen. när vi satt där i godan ro kom plötsligt en utstyrslad Peter Siepens gående förbi (på väg mot stationen var min gissning). efter en god middag köpte vi godis och åkte hem till lägenheten. gladiator och en del av någon drakfilm avslutade kvällen!

nu sitter jag med en kladdkaka på kallning och Rascal Flatts som sällskap..känns bra i denna dystra tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback