Grattis!!!

Idag är det den 28:e april, vilket resulterar i att min pappa fyller år. hela 53 år!! han är ingen tonåring längre utan har kommit in i vuxenvärlden!
för att fira detta ordnade värnamo stad en marknad som vi var ute på för att se om det var något som kittlade våra sinnen.
Resultat:
lagerblad, chilipeppar och Harrisha
tre bamsetidningar och en Kalle Anka
en mascara och en eyeliner

allt detta köpte jag förstås, men ändå!

nu för en stund sedan var vi på Lilla Krogen och firade hans nyvunna ålder. det var som vanligt gott och jag såg en gammal vän men gömde ansiktet och hoppades på att han inte skulle känna igen mig för att undvika jobbigt kallprat! typiskt småstad men jag orkade verkligen inte!

Mina getter och får har återigen intagit apladalen och imorgon ska jag göra ett litet besök innan jag beger mig till cirkusen med jenni!

inte långt kvar nu!!!

kärlek och respekt

Kommentarer
Postat av: Elle

vem var det som gömde sig?!
vad är det inte långt kvar till?

Postat av: emelie

jag gömde mig för en av teknikerna i generation
det är inte långt kvar till vissa kommer hem

2007-04-29 @ 12:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback