Don't know why..

Jag sitter här med ett glas vin och är nöjd med hur livet utvecklas!
Idag har det återigen varit marknad i vår lilla stad. Den blir sämre och sämre för varje år men tja..Barnen har väl kul iaf och man kan ju oftast göra ett tidningsfynd, Wendy 1993 eller liknande.

Snart har jag balanserat upp mitt rum också så det ser bra ut. Känslan av förändring är underbar!

Jag tror till och med att jag kan ha beslutat mig för vilken utbildning jag vill ägna några år av mitt liv åt också! Allt faller på sin plats.

Men vem vet, om några månader kanske jag tänker helt annorlunda!


Kommentarer
Postat av: Elle

http://threeofakind.blogg.se/
Vilken utbildning vill du gå??!
Saknar dig bejbi :(

2007-08-26 @ 16:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback