jag har en fluga i hjärnan!

jag har blivit ett plåster...på min dator!
sitter i stort sett all min lediga tid vid datorn. kollar runt, går in på facebook, min blogg, bilddagboken, facebook, elles blogg, aftonbladet, bildagboken, elles blogg, resedagboken, rosa bussarna och så börjar det om igen.
no life!
jag vill inte ha det såhär men ändå så blir det så. det är som en ond cirekel som man inte kan ta sig ut om ingen kommer med ett bättre förslag, vilket i stort sett är vad som helst.
jag är trött på att bara sitta här!

idag flög en fluga in i mitt öga. en sån liten söt sak. den kom aldrig ut. försökte med alla krafter att ta ut den lilla rackaren men han/hon försvann bara mer och mer uppåt tills den var förbi ögonlocket och inne i huvudet.
bara den inte var någon liten smittfluga så är allt lugnt!

låt oss sluta tala i gåtor, så förstår vi nog lite bättre vad den andra vill!

kärlek och respekt


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh det låter skitkul ju! Jag blev allt lite sugen måste jag säga!
Åker du själv eller har du någon med dig?
Japp skolan är i ett år. Känns lagom! Jag är så himla peppad nu!
Jaså? Undrar vem det kan vara! Du har fortfarande ingen aning?
Du, det här med datorn känner jag igen! Och när inte internetet funkar som det ska får jag panik! det är illa alltså. Måste hitta en annan hobby!
Kramar!

Postat av: Johanna

Ja det är klart! Det kan vara skönt att resa iväg själv med och slippa höra andras tjat om ont här och där och trött och sliten..bla bla bla.
Fast du! Jag måste nog säga att tvn är snäppet värre alltså! Då känner man sig verkligen HELT oeffektiv! Nu sitter man i alla fall och knappar lite ju! Haha!
Kramar.

2007-08-14 @ 01:58:30
URL: http://jagged.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback