Bekännelse!

detta känns lite udda att säga, jag menar jag är ju inte riktigt den typen.
men av någon anledning så har en viss person etsat sig fast...ända sedan jag av en händelse zappade fram honom på tv:n är jag som förtrollad! om det är av hans konstiga flackande uppförande men ändå rätt söta utseende eller om det handlar om hans låtar som griper tag i mig och får mig att le!?!
vem vet, men en sak är säker...(det är nu den RIKTIGA bekännelsen kommer) jag diggar Byz så det smäller om det!!!

DAGENS SKANDAL!!!!!
Hur i he-vete kunde inte Magnus Carlsson gå vidare!?!
jag såg inte melodifestivalen igår men kollade senare under natten hur det hade gått på internet o höll på att få en smärre chock...visst jag hade inte hört låten eller någon av dem andra bidragen men ändå förbannade jag  sverige och alla dess invånare för deras totala inkompetens!
men idag tänkte jag att jag skulle se reprisen för att få lite mer perspektiv på tillvaron (och då är vi inne på chock nummer 2) Han var ju hur grym som helst!!! Människan ägde för tusan!
men icke...okej jag kan erkänna att sebastians låt var himla "klämmig" och även måns var helt ok..men hur i hela fridens namn var det tänkt där med Nanne egentligen. det är ju samma grej varje gång hon är med och låten var ju inte ens särskilt underhållande...däremot satte sig magnus refräng på en gång!

"I'm gonna live forever, don't you eveeer forgeeet...."

hur bra som helst! kommer förmodligen inte släppa detta förens jag fått älta det  x antal gånger och förbannat världens orättvisor om och om igen!

all min styrka går till "älläh" som har stora grejor framför sig!

kärlek och respekt - som en vis man en gång sa


Kommentarer
Postat av: elle

Har jag stora grejor framför mig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback