chocken!!

hade idag tänkt skriva om något annat men efter chockbeskedet finns det inget inget som känns viktigare!

idag när det var ca en halvtimme kvar på jobbet så kommer Karin från kontoret ut och berättar att dem inte behöver mig mer och att när veckan är slut så ska jag inte vara där längre.
jag försökte hålla fasaden uppe och tänkte inne i huvudet "varför reagerar jag så starkt?" 
jag har varit där ute i 5 månader nu och det är verkligen en speciell plats!
mina "gubbar" är så fina och snälla. jag kommer sakna dem något oerhört och brudarna på bearbetning...
jag klarade inte av att berätta det för karlarna för då hade jag börjat gråta men sen när jag stod i omklädningsrummet med brudarna berättade jag och det bara brast! Jag trodde verkligen inte att jag skulle reagera så starkt!!!
på väg hem ringde min chef o sa att jag skulle komma upp på kontoret och sedan åkte vi ut till min nya arbetsplats!
Jag blev livrädd!!! det verkade så stelt och tråkigt!
jag vill va kvar på VÅ!!!!!

jag kommer sakna er alla så grymt mycket! kom ihåg att hälsa på mig i apladalen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback