på golvet..för tusan emelie!

min kropp mår inte bra!
huvudet värker och ansiktet är flammigt/rödprickigt. Det här med huden händer alltid när jag som igår fick lite mer i mig än jag behövde.
Parken igår blev nästan lite utav en besvikelse. Artisterna var väldigt duktiga men folket!?! var tusan höll alla hus?
jag hade fått för mig att detta skulle dra folk för det finns väl ingen som inte lockas utav "musik och grillkväll", men tydligen var jag och några få själar med mig dem ända som tyckte detta var något värnamo borde satsa på.
jag hade väldigt trevligt ialla fall.

snart kommer Julia och vi ska fika. andra gången för mig idag..men det är ju lördag..eller nåt! helst vill jag sova men det går ju inte för sig!

eey...igår lärde jag mig äntligen att bränna ner bilder till skiva!:D tack för hjälpen Joel!

Kommentarer
Postat av: Elle

sugarpie.
jag var också bakis igår :( samma visa varje gång. ska lätt sluta med alkohol. 2 öl räcker. punkt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback